Bent u het niet eens met het aanslagbiljet?
- Bel ons via (0522) 46 74 34 of maak een afspraak.
- Zijn er aanpassingen nodig? Dan is dat makkelijk en snel geregeld.
Wilt u toch bezwaar maken?
U maakt het snelst en gratis bezwaar door ons te bellen: (0522) 46 74 34. Telefonische bezwaren handelen we als eerste af.
Bent u niet tevreden over de uitkomst? Maak dan binnen zes weken na de datum van het aanslagbiljet bezwaar. Dit kan:
- online via een digitaal formulier met uw persoonlijke DigiD-code;
- via een formulier dat u kunt downloaden, printen, invullen en opsturen;
- of u schrijft een brief met de reden van uw bezwaar. Zorg er dan voor dat uw naam en adres, datum, het aanslagnummer, de reden waarom u bezwaar maakt en uw handtekening in de brief staan.
Wilt u als bedrijf bezwaar maken?
Stuur binnen zes weken na de datum van het aanslagbiljet uw bezwaar naar Gemeente Staphorst, Postbus 2, 7951 AA Staphorst. Zorg er voor dat uw naam en adres, datum, het aanslagnummer, de reden waarom u bezwaar maakt en uw handtekening in de brief staan. U kunt de brief als pdf-bestand ook mailen naar belastingen@staphorst.nl.