Vergunningverlener evenementen

Dit is een oud bericht.
  • Opleidingsniveau: HBO
  • Dienstverband: tijdelijk (1 jaar)
  • Uren per week: 32 uur
  • Maandsalaris: maximaal € 4.811, - bruto (schaal 9) op basis van 36 uur
  • Plaatsingsdatum: 21 oktober 2024
  • Sluitingsdatum: 10 november 2024

Wat ga je doen als vergunningverlener evenementen?

Elke week is anders in Staphorst. Samen met de andere vergunningverleners ben jij verantwoordelijk voor het vergunningverleningsproces rondom evenementen in de gemeente Staphorst. De gemeente zoekt daarbij de samenwerking met inwoners, ondernemers en (maatschappelijke) organisaties.

Samen zoeken wij antwoorden op vragen als:

  • Wat vinden wij belangrijk in onze gemeente?
  • Welke ideeën en initiatieven zijn er?
  • Met welke wet- en regelgeving moeten we rekening houden?

Je werkzaamheden omvatten onder andere het beoordelen en opstellen van een risico-inschatting voor evenementaanvragen, tot aan de uiteindelijke vergunningverlening. Je werkt daarbij samen met interne- en externe partijen in het adviestraject. Je kijkt daarbij naar de volledigheid van de aanvraag en zet adviezen tijdig uit naar de betrokken deskundigen.

Waar kom je te werken?

Onze afdeling Fysieke Leefomgeving is actief op verschillende terreinen en bestaat uit drie teams. Jij gaat deel uit maken van het team ‘Vergunningen, Veiligheid, Toezicht en Handhaving’. De andere teams heten ‘Omgevingsbeleid’ en ‘Openbare ruimte’. Binnen de afdeling Fysieke Leefomgeving werken wij voor en samen met inwoners en ondernemers aan een optimale leefomgeving. We luisteren naar wensen en belangen van de inwoners en bedrijven en wegen deze af binnen onze kaders. Daarbij hanteren we het uitgangspunt: Ja, mits…

Op deze afdeling bieden we jou alle mogelijkheden om je eigen ontwikkeling in te zetten voor de ontwikkeling van Staphorst. Onze teams kenmerken zich door een informele werksfeer, korte lijnen, je kunt veel eigen initiatief tonen en we hebben een compact team.

Wat maakt werken in Staphorst speciaal?

Gemeente Staphorst is uniek, met een eigen karakter. Bijna iedereen kent ons wel en heeft daar een beeld bij. Veelal gebaseerd op haar oorsprong, cultuurhistorie en erfgoed. Daar hechten wij zeker waarde aan. Maar Staphorst is meer: het ondernemerschap, de bedrijvigheid, een compleet voorzieningenniveau en de verrassend mooie natuur zijn ook belangrijke kenmerken. Met ruim 17.000 inwoners, waarvan een derde jonger dan 20 jaar, zijn wij een jonge en dynamische gemeente.

Als gemeentelijke organisatie maken we gebruik van de kracht van die dynamische samenleving. We bewegen flexibel mee en zijn een overheid die, veel meer dan voorschrijvend en controlerend, de voorwaarden wil scheppen voor inwoners en ondernemers. We werken in het hier en nu met onze blik steeds gericht op de toekomst.

Wat vragen wij?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit
  • Je hebt een creatieve persoonlijkheid en bent initiatiefrijk. Daarnaast heb je een proactieve houding en ben je stressbestendig. Je kunt makkelijk schakelen tussen de diverse werkzaamheden en projecten zonder daarbij het overzicht te verliezen
  • Klant- en servicegerichte houding: je bent toegankelijk in het contact en bereid om voor de klant een optimaal resultaat te bereiken
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als in geschrift

Wat is een pre om deze job goed te kunnen doen?

  • Werkervaring met genoemde taken, bij voorkeur binnen een kleine gemeente;
  • Je hebt kennis van de APV en bijzondere wetten

Wat maakt dat deze baan jouw baan mag worden?

  • Ons team is een enthousiast team in een omgeving waar ruimte is voor ontwikkeling; Onze werksfeer kenmerkt zich door collegialiteit, respect en saamhorigheid. We zijn trots op ons werk!
  • Wij betalen je wat je waard bent: deze functie kent een maximumsalaris van € 4.811,- [schaal 9] bruto per maand
  • 194,4 uur verlof en de mogelijkheid voor het bijkopen van 187 uur op basis van een fulltime [36 uur] dienstverband
  • Extra’s zoals een vrij te besteden individueel keuzebudget van ruim 17%, een budget voor persoonlijke gezondheid (€125,- netto op basis van 36 uur), tegemoetkoming voor zorgverzekering en betaald ouderschapsverlof
  • Elke dag vers fruit van lokale ondernemers
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken
  • Opleidingsmogelijkheden met aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling

Benieuwd naar alle secundaire arbeidsvoorwaarden en onze manier van (thuis) werken? Kijk op www.staphorst.nl/arbeidsvoorwaarden.

Hoe komen we met jou in contact?

We houden in Staphorst niet van lange procedures. Solliciteer voor 11 november 2024 door te klikken op onderstaande knop met jouw cv en een bondige motivatie waarom we juist met jou verder zouden moeten.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 13 november 2024.

Binnen de selectieprocedure wordt gebruik gemaakt van de assessment-tool PI (Predictive Index).

Online solliciteren

Vragen? Neem dan contact op met Martijn Oosterbaan, Coördinator team VVTH via (0522)  46 74 75.